Jdi na obsah Jdi na menu

Bitva o čas

8. 5. 2007

K napsání tohohle článku mne vedlo několik impulsů.

Jednak bysem chtěl všem, kteří se rozhodnou stavět modelovou autodráhu říct, že musejí počítat s tím, že autíčka nejsou mašinky !!! Vemte v úvahu, že i když nejste žádný závodník (jako já), přeci jen čas od času ty autíčka chtěj projet trochu víc, než výletní rychlostí. A pak už je jen krůček k tomu, že v nějaký zatáčce to přeženete a vylétnuvší autíčko vám nadělá škod, jak uragán v Tatrách. Takže co? Ty stromky pořádně přilepit? Ne - bo se buďto zlomí nebo vám rozkřápnou autíčko. Takže mě napadla asi jediná možnost - zkusit to, jako podle skutečnosti, celou trať obehnat vysokým plotem.

A teď k těm časům, Vezmu autíčko,dám na trať a jezdím. Časy tak cca. 10,100s/kolo. A pak si řeknu, že to je nějak pomalu a začnu zkoušet rekord. Celkem bez problémů se dostanu na-řekněme- 9,300s/kolo.  A pak přijde na řadu neskutečné soustředění, na každej centimetr tratě a ....karambol, tak znovu a znovu a nemůžu se dostat pod těch 9,000 . A najednou prásk !!! 8,725........8,840.....8690....tři kola pod těch 9,000. Spokojen povoluji koncentraci a.....9,824.....9,450.....

Tady je pár mojich dosažený časů:

Mercedes DTM - Ninco:   9,620

Obrazek

BMW M3- Ninco:             9,610

Obrazek

Austin Haley - Ninco:       10,050

Obrazek

Mini Morris-Ninco:            9,730

Obrazek

Ferrari LM 166/212 -Carrera:8,800

Obrazek

Corvette C5 Z06 - Fly:       8,960

Obrazek

Audi A8 - SCX:                 8,980

Obrazek

Jaguar E - Revell:               8,810

Obrazek

Ford GT -Fly:                    8,381

Obrazek

Porsche 962-Scalextric:      7,340 (tuningový motor 25000)

Obrazek

Ferrari 330P/4 - Scalextric   8,770

Obrazek

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

HWSlot - Test

21. 5. 2007 12:59

Jestli napoví. tak já teda budu ještě nějaký přidávat a budu to průběžně aktualizovat.

Jirka - Test

19. 5. 2007 19:57

Bezva test.Závodníkům napoví,Díky