Jdi na obsah Jdi na menu

Bylo -je - a bude.

4. 1. 2009

Tedy co bylo v roce 2008?

Jednak rozšíření dráhy na 33 metrů. Dodělání krajinek okolo. Nějaký nový článečky tady na webu. Sem tam nějakej ten závod na dřevěný dráze. Ale už jenom "doma" , na Podbabě.

Taky přineslo trápení s drahou Ninco a poznatek, že to nebyla tak úplně dobrá volba s jejím nákupem. Další trápení je s měřením - časomírou. Jsa v tomto ohledu naprostý laik, jsem nucem se obracet na jiné s výpomocí, ale to zřejmě není tak jednoduché.Takže skoro 3/4 roku kroužím po trati bez možnosti zjistit, jakých časů dosahují moje autíčka.

Moje sbírka autíček dosáhla po 24. prosinci počtu devadesáti kousků. Největší zastoupení má Scalextric 11 modelů, následuje Ninco a Carrera s 10 kusy. Zbytek je rozložen do už nejezdících autíček od Itesu,případně od konverzí kitů Revell a malého zastupení většího množství firem jako Slot.it, Autoart,Revell či Spirit.

/fotoalbum/1_32/nova-galerka

Co teď je?

Změna dvojdrážkového okruhu na jednodrážku použitím kitu č. 4.

Obrazek

Obrazek

Nápad jsem dostal koncem minulého roku. Ale jak jsem zjistil, nebylo to nic lehkého tento kit sehnat.Nakonec se objevil již pár dní používaný, ale jako nový u P.Ř. na prodejně.Ale kam s ním tak, abych si nezdevastoval velký kus již hotového okolí tratě. Tak jsem zatím zkusmo umístil do jedné ze zatáček, kde by to asi nejméně škodilo.

Obrazek

Obrazek

Pokusně jsem absolvoval několik okruhů a......je velice, ale opravdu velice zajímavé a zatím neokoukané,nevšední jezdit jednou drážkou tam a druhou zpět.Takže první poznatek - je to výborný !!! Po delším jezdění mi už tak vhodný nepřipadá šířka této jednodrážky - je to polovina dvojdrážky a ty autíčka se tam vejdou jen tak tak. A taky by mohl mít ten kruh větší průměr.I s magnetama se to musí projíždět hoooodně, ale opravdu hodně pomalu.

A co bude?

Jednak, v co nejkratší možné době sehnat někde nějaké to měření !!!!

A druhak dodělat tento kit. Jeden z nápadů je i takový, dát obě tyto části nad sebe. Horní okruh otevřeý na boku skály a spodní uvnitř skály, v jakýchsi jeskyních.

Ale také se neustále zaobírám myšlenkou na výměnu výrobce dráhy. Buďto za Carreru nebo se pokusit o svůj okruh z "dřevěných" desek. U té druhé možnosti si nejsem jist tím, jestli při zachování těchto poloměrů zatáček mi nebude chybět možnost využití magnetů.Rozhodně mne nenadchl můj nedávný pokus o jízdu na této dráze bez magnetu. Ať jsem dal jakékoliv pneušky, tak autíčko v každé zatáčce a i při rozjezdu driftuje a i s motorem 20000rpm není schopno dosáhnout 2/3svého maxima.

Co se týče mojí závodní kariery, tak letos zůstane pouze u Porsche cupu. Nějak nemám chuť furt měnit závodnický káry podle toho, jak si kdo vymyslí, jaký že se budou jezdit kategorie.U toho PC to snad zvostane během roku beze změn.

No a taky v roce 2009 rozšířit svoji sbírku autíček. Mám už i nějaký favority, které bych ve svojí sbírce rád.A doufám, že na jubilejní stý kousek nebudu muset dlouho čekat. 

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Petr L - měření

12. 4. 2009 10:48

Tak jsem nainstaloval měření od Carrera Digital a koukám, že timer má formát:

00:00´00´´000

No že by v Carrera byli ještě větší magoři než já, nebo že by ta přesnost k něčemu přecejonom byla?

Honza - Podbaba

19. 2. 2009 16:37

Útěcha to není ani náhodou, opravdu ti to jezdilo perfektně a hlavně jsi nepadal (já bohužel ano). Ta placka blbla, ale to ta moje druhá z neznámých důvodů taky dělá a přitom je úplně identická - prostě někdy si jede a někdy ne. Měl by ses domluvit s tím novým klukem od Květy na týmové závody, jezdí mu to už taky hodně slušně - a hlavně DTM se blíží, mohl bys provětrat meďoura od Ninca.

HWS - To Honza

19. 2. 2009 16:02

Dík za slova útěchy

Honza - Podbaba

19. 2. 2009 9:10

Ivane, dnes jsem se díval konečně podrobněji na výsledky z PC a dodatečně gratuluji k super umístění. Škoda, že jsi nesehnal někoho do týmu, myslím, že byste měli skoro jistou šanci minimálně na 3 místo.

Petr L - áááááááááááááách

16. 2. 2009 15:56

Ivane prosím vysvětli mu to, já bych ho musel poslat do............

Daneček - Podbaba

15. 2. 2009 7:32

Tak sem se byl kouknout v podbabě a závodník PetrL nikde. A to tu bylo řečí a rad.
Ale gratuluju Ivanovi kerý se mezi ostatními dravci nestratil. Jelo mu to hezky i bez měření na tisíciny.

Daneček - Měření

4. 2. 2009 20:26

V pořádku, pochopil jsem tvé obavi. Takže příště to co radíš mě tím se řiď. I já si budu psát co chci a dělat co chci jsem na návštěvě jako ty. Měj se rozumbrado.

Petr l - Měření

4. 2. 2009 16:41

Jediné, co by mělo smysl, by bylo, kdyby si si poslavil tu sadu aut co tvrdíš, že ti stačí na všechny závody a pak to zkusil odject. Až to budeš mít za sebou tak můžeme bilancovat. Já si do té doby budu zdovolením dál v klidu jezdit co chci kdy chci a jak chci.

Petr L - měření

4. 2. 2009 16:30

Já problém nemám a co se mne týká a netýká a o čem a kdy tady budu psát, to prosím ty neřeš ano? Jsi tady na návštěve stejně jako já.

Pokus se radši zauvažovat nad tím, jaký je rozdíl mezi tím, když si o něčem přečteš a tím když se tomu místo toho pouhého čtení opravdu věnuješ. Je to propastný rozdíl, který se neschová ani za neotřesitelné sebevědomí.

Daneček - Měření

4. 2. 2009 16:16

Ještě mně napadla jedna věc. Píšeš že si závodník a jak všechny auta výborně upravuješ a tak ti nabízím to že dyž skončíš v Porše Cupu v praze v plackách do 6 místa tak se ti tady veřejně omluvím. Co ty na to?

Daneček - měření

4. 2. 2009 16:03

Tvuj největší problém je asi v tom že se porád snažíš za někoho jiného mluvit, poučovat a odpovídat na věci co se tě netýkají. A o pravidlech vím přinejmenším tolik co ty protože si je přečíst dokážu taky. O blbinách jako sou ty že budeš v tisícinách vteřiny řešit převodový poměr na 30 metrů dlouhé dráze z plastu si myslim své. Pust tuhle debatu z hlavy.

Petr L - měření

4. 2. 2009 15:45

To Daneček:

nechápu jak si ty vůbec můžeš stěžovat, že je někdo destruktivní. Na těchto strámkách si zatím nic krom napadání, zesměšńování a destrukce nepředvedl- tedy pokud nepočítám návrh na použití Carrera počítadla.

Debilní mi připadala tvoje teorie o tom, že se v té hromadě na každou kategorii najde nějaké auto. Tato úvaha byla součástí otázky a na to jsem reagoval, protože pokud by si věděl co obsahují jednotlivá pravidla, nikdy by si to nemohl myslet vážně.

Co se týká počítadla, nemá smysl se pokoušet s tebou cokoliv řešit, to se ostatně dál v diskusi potvrdilo.

Dál to fakt nemá cenu

Jo a skuhrá leckdo, protože pouze s jedním autem na každou kategorii opravdu nelze objet všechny seriály. Na to si ale HWS nestěžoval, to si sem zatáhl ty.

Daneček - měření

3. 2. 2009 20:35

No nevím ale mám pocit že se pomalu dostáváš někam mimo protože cítíš jak tvoje argumenty jsou vycucané z prstu. Podívej se na začátek kde sem jen navrhnul počítadlo od carrery a zeptal se jestli ostatní závodníci to taky cítí jako hws. Přebral sem od tebe nejspíš hanlivé slovo skuhrání. Ty jsi odpověděl za hws že to snad nemyslím vážně a dotaz nazval debilní. A tak to vesele pokračovalo dál podobně takže ted vlastně nevim kdo z nás v dizkuzi byl ten destruktivnější.

Petr L - měření

3. 2. 2009 15:07

No vida použil jsem tvůj trik a ono se ti to nelíbí?
No hlavně ty toho nech a bude zde klid.

P.S. Ten pravopis jsem schválně hodil až pod, aby nebyl součástí debaty, i to jsi do toho semlel.

Daneček - úpravy

3. 2. 2009 12:23

Podívej se níž a uvidíš co sem napsal.
Vidim že argumenty došli tak se hodí i pravopis.
Nechme toho.

Petr L - měření

3. 2. 2009 11:26

Tak to jsi myslel špatně............ a napsal "Sériové auto"

P.S. udělej si trochu času a mrkni na pravopis, je to potřeba

Daneček - úpravy

3. 2. 2009 10:18

Tak to jo ale myslel jsem že každý závodník má za cíl vyhrávat zvlášt dyž jezdí na závodech doma. A dyž má doma i to bezva superměření na převody a motory s archivací.
A napsal jsem skoro seriové auto.

PetrL - měření

2. 2. 2009 21:39

Upravuji každé auto a myslím, že hodně, výsledky jsou odpovídající vytýčeným cílům a času, který věnuji tréningu :-))

Sériové auto na dřevě na limity přez které mu nepomůže ani pilot od Pána Boha.

Daneček - měření

2. 2. 2009 18:57

Základ je stejný v tom že doma vyladěné auto jede pak stejně na každé dráze jinak. Kdo to oprvadu umí ten zajede i se skoro seriovým autem dobře jinému nepomůže nic a naopak. mám pocit že si odporujete protože hws podle svých slov nechce nic upravovat a myslel jsem si že podle výsledků ani ty moc velkým úpravám nefandíš.

Petr L - měření

2. 2. 2009 17:01

No tak těď jsi nám teprve rozšíl obzory! Proč ty auta vlastně upravujeme, vždyť to stačí vyndat z krabičky, případně přezout a jedeme. Tak s tím pomalu již nechtějí jezdit ani moje děti.

Jo a který základ je stejný?