Jdi na obsah Jdi na menu

BMW M3

6. 2. 2007

Součástí mojí druhé sestavy od Ninca, jsou i dvě autíčka BMW M3. Nemíním dělat recenze na všechna moje auta, ale u tohohle to zkusím. Jedná se totiž o můj první seriově vyráběný model s uložením motoru napříč. Tedy šikmo k zadní nápravě.

Ale vezmeme to po pořadě.Autíčko je :

60 mm široké

144 mm vysoké

39 mm vysoké

93 g těžké

zadní pneumatiky: - š. 11mm a průměr 21 mm.

Motor Speedster NC-5, 20 000/min při 14 V

Převod je 34:11 - obě části umělohmotné, s tím že pastorek na motorku je kónický. A je také bohužel u obou autíček zřejmě špatně vylisován. Po jedné otáčce má snahu přeskočit zoubek.

Karoserie je myslím standartně provedená. Já osobně mám jen výhrady k interieru, kde sice nechybí ochranný trubkový rám a has. přístroj,ale vyvedení řidiče je dosti "hračkovité".

Co se týče jízdních vlastností, tak jsem zatím nadmíru spokojen. Autíčko vzhledem ke svojí výšce se "neobrací na boudu", ale jde případně jen do smyku. Akcelerační schopnosti motoru NC-5 jsou velice slušné a vzhledem ke zvoleným převodům jede autíčko velice svižně a na rovinkách je i celkem rychlé. Zatím jsou to momentálně moje dvě nejrychlejší seriově vyráběná autíčka. Bohužel mají jednu, dost zásadní vadu. Zřejmě vzhledem k nekvalitním převodům a i zvolenému materiálu, i tím, že ne všechny části interieru nejsou přidělány naprosto nepohyblivě, vykazují obě autíčka nadměrný hluk, který snad převyšuje i hluk seriově vyráběného Favorita !!!

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

jebat - picu

8. 7. 2007 22:30

jebat picu

Honza - Ninco - převody

24. 2. 2007 3:33

Mitchi, stejný (a ještě horší) problém jsem u těchto dvou autíček avizoval už v prosinci a byl to jeden z důvodů, proč jsem Ninco vrátil - praskliny na pastorcích v obou autíčkách - větší mezera mezi zuby - rachot, těžký chod převodu.

HWS - RE : Panďulák

16. 2. 2007 0:48

No, ono by to bylo asi možná dražší. Ptal jsem se na to jednou nějakýho človíčka, co měl na starosti dovoz Tamyie. Zajímalo mě, proč se kdysi modely F1 (1:20) dělaly se šoférem a poslední dobou bez něj. Odpověď byla celkem jasná. Za všechno se platí i za licenci na šoféra. Takže jestliže cenově vyšlo Ferrari F2001 cca na 1100,- kč, tak se "Schumacherem" by mohlo stát i dvakrát tolik, což by zřejmě nebylo tak prodejné.

HWS - RE : Panďulůák

16. 2. 2007 0:43

Mitch - Panďulák

12. 2. 2007 7:34

To je fakt ale za jakou cenu? Aby pak kvuli panďulákovi nestál model o 100Kč víc.

HWS - RE. chybka

9. 2. 2007 14:29

hi hi hi - jo opravím to.

Ale když už toho paňáčka do tej káry dají, tak ho maj taky udělat!

Mitch - Chybka

8. 2. 2007 7:47

Koukni do rozmětů, máš to tam nějak chybně popsaný ale jinak je to good. S těmi převody si mě celkem zaskočil, to bych od takové firmy nikdy nečekal. Na interier si moc nestěžuj, buď rád že je vůbec nějaký. Víš co je to za obtíž sehnat paňáčka řidiče 1/32? Zatím jsem viděl jen jedny a ty byly děsně drahý. Myslím, že je dělá FLY.