Jdi na obsah Jdi na menu

Po prázdninách

29. 8. 2009
A jak začínám zjišťovat, tak i život v autodráhový komunitě se teprve začíná pomalu rozjíždět. I když mně, to bude trvat asi chvilku déle. Nějako mi to moje Ninco začíná vadit. Už jsem zkusil kde co, ale byla to asi chybná koupě. Řídil jsem se tehdy tím, že čím chrubší povrh, tím lépe a i ta poddajnost materiálu, z kterého je Ninco vyrobeno, mi byla hodně sympatická. Ale to všechno odnééés čas....
Takže budem sbírat zkušenosti a až se rozhoupem, tak milé Ninco pujde na Aukro.
A taky mi začíná vadit umístění na podlaze. Všiml jsem si na některých zahr. webech, že i v podkoví jde postavit dráha do výše stolu, tedy cca. 55 - 70 cm od podlahy.Jde totiž o obslužnost dráhy. Takže začínám proměřovat, jaký by byl úbytek plochy a jestli by  bylo vůbec reálné, tu moji trať zvednout bez brutálních zásahů do již hotového.

A jak tak hledám po světových webech ispiraci, tak jsem narazil na dva poklady. Jeden mne zaujal svým provedením - hlavní stránka jako když sedíte za volantem automobilu a na jednotlivé stránky se dostáváte přepínáním "čudlíků" na palubovce - je to to, co od inernetových prezentací já očekávám. Ne nějaký strohý časopisový a nedej Bože černobílý internetový magazín.
A druhej poklad - forum o autodráhách. Sice je v němčině, ale .....
Takže jestli bude někdo mít zájem, tak jsem je přidal sem do odkazů jako

No a co F1 ? Taky si týpci dali měsíční pauzičku. Ale před ní se děly věci !!! Neustále mi tane na mysli, kdo nás to ze zhora řídí .....jedou dvě auta...jedno má náskok 4s a upadne mu pružina...ta se několikrát odrazí od země a zrovna když je zhruba ve výšce očí druhého jezdce, tak ten jedoucí rychlostí cca 200 km/hod se právě v ten okamžik ( ne o desetinu, tisícinu s dříve nebo později) střetne s tou poskakující pružinou. To mi prostě hlava nebere....vždyť mohlo být tolik kdyby...Ta jej zasáhne do helmy v místě obočí levého oka. Pilot ztrácí vědomí a bourá do bariery z pneumatik.

Když už ho v nemocnici dostanou z nejhoršího, tak tým začíná řešit, kdo jej nahradí v dalších závodech, než se plně uzdraví.A to byla asi největší bomba za poslední dva roky ve F1 - Rudý baron se vrátí !!!!Celý formulový svět zachvátila euforie a lidé i u nás začali kupovat lístky na evropské závody v hojném počtu. Bohužel to trvalo asi 14 dní, než ohlásil, že  ze zdravotních důvodů nemůže startovat.Škoda. Je fakt, že pro mne jeho odchodem ztratila F1 na atraktivnosti, napínavosti a od tej doby je mi v podstatě fuck, kdo vyhraje. (Jen když to nebude Hamiltóóón.)

A co ty naše závody SKC - slotkomercialcar ?

Na žádost několika pravidelných (a občas úspěšných) účastníků Krušnohorského poháru byl po dohodě s pořadateli a zbytkem startovního pole změněn termín závodu Kšp ve Slaném a to na 26. září 2009.


Aktuální informace od pořadatelů Poháru SCALEXTRIC.
Odložený 3. závod poháru SCALEXTRIC se posunuje na termín 23. -. 24. 10. 2009. Závod se uskuteční v původně plánované Bílině.

A poslední:
Porsche cup 2009
19.9.2009 - Hradec Králové - Barák



Takže, přeju všem po dovolených a po prázdninách hodně úspěchů v další modelářské tvorbě, hodně nových modelů,jistou ruku při "tunění" závodních speciálů a v neposlední řadě i hodně úspěchů na závodech.






 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Zatím nebyl vložen žádný komentář