Jdi na obsah Jdi na menu

Semtamník

4. 5. 2009
A že se toho od 6.4. ale událo !!!

Tak třebas F1. Hned dva závody. Ten v Číně tedy za moc nestál. Zase déšť. To je tak dobrý pro cesťáky, rallye nebo offroady. F1 se má jezdit jen za slunečného počasí. Jako třebas Bahrajn. Jó, to bylo už konečně poježdění.Toyoty si tam vyjely double v kvaldě, ale samotnej závod už nic moc. Buttonek , takovou neagresivní, spolehlivou a hlavně nenápadnou jízdou si dojel pro další vítězství.
Ale asi nejdůležitější věc byla ta, že je s konečnou platností smeten problém ne/legálnosti difuzorů u vozů GPB,Toyota a Williams. Řešení, které používají tyto stáje není v rozporu s pravidly. Takže do dalších závodů už hurá zbytek startovního pole s novými podlahami svojich vozejků.

Druhý závod Porsche cup - Nová Paka.
Pepino udělal online přihlášení a ještě 24 hodin před začátkem si postesknul, že je jen 10 přihlášek. Když jsem dorazil do Paky, bylo tam závodníků jak..plno.Tak 18,resp. 19, což je docela nálož.Někdo někde už psal, že se na závody jezdí z několika důvodů - závodit a vyhrávat, pak si třeba jen tak pokecat a přitom zajezdit nebo jenom okouknout konkurenci  a nakoupit nějaký nový autíčka nebo jen součástky na ně. Tady bylo vše. Jen to vyhrávání tak nějak bylo rozebraný třema závodníkama. Ve všech kategoriích první tři místa obsadily S.Němeček,K.Mašita a D.Hameta. Jen klasika byla trochu nabouraná výhrou K.Mašity a třetím místem J.Švece.
Ještě ke trati. Osmiproudovka s volitelným napájením 6,10,12,14,16 V. Není z nejdelších(jestli si to pamatuju, tak něco okolo 26 metrů), docela členitá a hlavně asi ve dvou místech docela záludná. A to znamenalo pro mne v kategorii klasik i smrt - po nárazu rozlomený držák vodítka.Výsledky sem dávat nebudu, jsou na www.autodráha-online.
Po odjetí všech tří kategorií PC se jel zkušební závod podle pravidel Slot.it. A já odjel domů. Podle zveřejněných výsledků,se ale moc na pořadí nezměnilo. Vítěz S.Němeček, 2. K.Mašita a protože D.Hameta nejel, tak třetím byl M.Válka jr.Zajímavé na tom ale je, že byť jsou pravidla pro "tuning" vozů pro závody Slot.it notně ořezaná a naopak pro PC notně benevolentní, tak třebas u S.Němečka byl rozdíl jen 3 kola minus a u K.Mašity dokonce o 2 kola víc, jak s upraveným vozem pro PC. Asi to bylo ovlivněno tím, že většina z  nás jela trať v Nové Pace prvně a při závodě kat. Slot.it se ji přeci jenom už víc naučila.

Slot Speedway of Thereban
Nic moc, jen že začínám laborovat s jízdou bez magnetů.Ale to by bylo na samostatný článek.

Podbaba
Sem tam nebyl - info není.

Autodráha-online
Standart.Žádné ohnivé debaty o pravidlech toho, či onoho. Diskuse -Vítek,PetrL,Vítek,PetrL....semtam Pepino a.....ještě že ti dva kluci tam píšou, jinak bych u ranní kávy neměl co číst.(hi hi hi)



 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Pepino - Autodráha On-Line

14. 5. 2009 12:26

Ono je to tak trochu oboustranné. Kolik závodníků z KŠP čte (diskutuje) Autodráhu On-Line? Pozvánky a propozice jsou v Kalendáři a kdokoliv může napsat svůj pohled do diskuze a nebo ho poslat a udělat z toho článek.

Výsledky, pokud je dostanu, se snažím zveřejnit, ale KŠP má svoje lokální stránky a výsledky jsou tam. PC je na Autodráha On-Line doma a Scalextrioc zveřejňuji jen HK nebo ty, kde jsem byl, protože ostatní se ke mě vůbec nedostanou.

Vášnivé debaty teď nejsou na pořadu dne, vše je vysvětleno, zájemci se přizpůsobili a Ferrari Cup zatím v nedohlednu, ačkoliv květen přinesl u Scalextricu další dva zajímavé modely (308 GTB a F430 v celo-červeném zbarvení).

HWS - KŠP-výsledky

6. 5. 2009 19:10

Jirko jo,jo jo....sypu si popel na hlavu.

Jirka - Kšp

6. 5. 2009 18:54

Pánové po každých závodech Krušnohoru dostal admin od někoho z nás výsledky závodů a stejně se to tam neobjevilo, takže já už se přestávám namáhat. A ty Ivane si ode mne taky dostal výsledky z tý Bíliny jak exceloval Květa a taky si je sem nedal.

HWS - Jirko, mám...

6. 5. 2009 16:21

...svolení od K.Mašity sem překopírovat mejl, co mi posílal po dojetí šestihodinovky. Večer, nejpozději zítra ráno to tu bude.

Petře, možná je to i tím, že komunita Krušnohorců se zdá býti zvenčí dosti, ale velmi dosti uzavřená.

Petr L - od AOL

6. 5. 2009 14:34

Chlape kdyby si místo čtení u kafe radši něco napsal, tak by tam bylo rušněji.

Jirko, je to zajímavý trend a přito zrovna Krušnohor je nejzajímavější labolatoř ve dvaatřicetinách, jinde se vlastně na autech jenom mění díly. Možná, že kdyby se pravidelně objevovalo info o závodech třeba by se to trochu rozhýbalo, jinak bude většina o Krušnohoru vědět pouze to, že se řeže do podvozků a že to leckdo nějak nemůže skousnout. Což je škoda a reál je jinde.

Jirka - šestihodinovka

6. 5. 2009 9:28

No ještě se taky jela šestihodinovka v Mostě, ale dění kolem Krušnohoru příznivce autodráhy-online asi moc nezajímá jak jsem si všiml.