Jdi na obsah Jdi na menu

1. Velká podzimní cena Porsche Cup 2008

 

 

Kategorie:

Závod je vypsán pro komerční plastové modely aut Porsche v měřítku 1:32 dle propozic a technických pravidel Poháru Porsche Cup zveřejněných na webu Hradecká autodráha o.s. (http://autodraha.org/hk/viewpage.php?page_id=16).

 

 

Pořadatel:  AMC Podbaba Praha 6

Termín konání: 4.10.2008

Místo konání:  Stanice techniků Praha 6, Pod Juliskou 2

Dráha :  šestiproudá , délka 40 metrů, rozteč drážek 130mm, mosazné vodiče, napětí 8 až 16 voltů, měření systémem Spytech 

 

Ředitel závodu: Pavel Svoboda

Technický ředitel:  Mgr. Ing. Jan Švec

 

Organizace závodu: 

Velká cena je pořádána jako dva vzájemně nezávislé otevřené závody.

 

1. část

Samostatný otevřený závod jednotlivců - v pořadí 2. závod seriálu Porsche Cup ve standardních kategoriích P7, PK a PP dle propozic a technických pravidel Poháru Porsche Cup.

 

Systém závodu: 6 x 2 minuty (každá kategorie)

 

Startovné: 60,- Kč bez ohledu na počet kategorií, kterých se soutěžící zúčastní

 

2. část

Samostatný otevřený 9O minutový závod dvoučlenných týmů s modely kategorie P7, PK a PP dle propozic a technických pravidel Poháru Porsche Cup.

 

Kvalifikace - 6 x 2 min. s povinným střídáním členů týmu tak, aby každý člen týmu absolvoval 3 x 2 min. jízdy, každou jízdu v délce 2 minut s modelem jiné kategorie. Přestávky mezi jednotlivými jízdami – 1 minuta.

 

Do hlavního závodu postupuje 6 prvních týmů podle pořadí výsledků dosažených v kvalifikaci. Prvotní nasazení do rozpisu jednotlivých jízd hlavního závodu je postupně volitelné týmy v pořadí dle výsledku kvalifikace.

 

Hlavní závod se jede na 6 x 15 min. s povinným střídáním členů týmu tak, aby každý člen týmu absolvoval celkem 3 jízdy v délce 15 minut, každou jízdu pak povinně vždy s autem jiné kategorie (tj. 1x15 min. s P7, 1x15 min. s PP a 1x15 min. s PK). Pořadí nasazení jezdců do jednotlivých jízd a volba nasazení typu modelu závisí na rozhodnutí týmu. V průběhu jednotlivých jízd není možné střídání jezdců. Přestávka mezi jednotlivými jízdami – 1 minuta.

 

Opravy modelů mohou být uskutečněny pouze v průběhu jízdy nebo při standardní přestávce mezi jízdami.  

 

V rámci technické přejímky modelů je povoleno každému týmu předložit ke kontrole pouze jeden model vozu komerční výroby s plastovou karosérií a plastovým podvozkem v měřítku 1:32 pro každou kategorii, který splňuje výše uvedené typové omezení. Karosérie musí být snadno demontovatelná vzhledem k případné technické kontrole.

O případné přípustnosti parciálních drobných úprav, které nejsou jednoznačně specifikovány v rámci povolených úprav seriálu Porsche Cup rozhoduje s konečnou platností bez možnosti odvolání technický ředitel závodu.

 

Startovné (tým): 50,- Kč  kvalifikace

 150,- Kč  hlavní závod

 

 

Časový rozvrh závodu:

 7:30  otevření autodráhy

  7:50 – 9,10 volný trénink

 

 1. část

9:10 – 9,30 technická přejímka modelů pro 1. část závodu – 2. závod Porsche Cup

  9,45   start závodu

 

2. část

  13,15 – 13,25 technická přejímka

 13,30 – 14,10 kvalifikace

 14,20 start závodu

 

Časový harmonogram závodu může být upraven dle aktuálního počtu přihlášených týmů.


Upozornění:
S ohledem na skutečnost, že dráha nemá provedeno zkratování drážek při vypnutí, je při závodech zakázáno použití externích kondenzátorů v kombinaci s ovladačem
.

 

 

 

 

 

Přihlášky na adresu: jansvec@seznam.cz nebo na mobil 602 308 475

 

 

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Daneček - Podbaba

5. 10. 2008 19:07

Chvíli jsem nad tím uvažoval ale přišlo mi to všechno moc rychlý. Jo a taky drahý, když jedno auto vyjde podle některých lidí prý až na 3 tácy. To by mi to nadšení asi dlouho nezustalo.

jirka - Podbaba

5. 10. 2008 15:12

No ale vážně Danečku, proč jsi se nepřihlásil, mohli jsme tě i nechat svézt a třeba by bylo o dalšího nadšence do budoucna více?

Daneček - Podbaba

5. 10. 2008 12:04

Nezůstalo u keců, byl jsem tam. Sice jenom chviličku ale i tak jsem viděl konec závodu asi historyků. Samí poršáci a naštěstí okolo žádné stromy. Kdyby tam byly tak by polovina aut nedojela do cíle. Pár jich jelo docela rychle a mě se nejvíc líbila martini 917 a pak taková divná zelenobílá protažená zrůdička.

Petr L - No Daneček

4. 10. 2008 18:43

dopadlo to jak jsem předpokládal, zůstalo jenom u keců.
Docela jsem se na tebe těšil, mohl jsi mi předat třeba pugét sušených Bolševníků jako cenu útěchy za poslední místo v plackách...........

Daneček - Podbaba

27. 9. 2008 22:22

To vypadá zajímavě a určitě se zajdu podívat. Nejsou tam douám okolo dráhy žádné nastříknuté bolševníky.Závodům zdar.